NOTA DE INFORMARE PRIVIND PROTECTIA DATELOR PERSONALE
Stimati Clienti,
Incepand cu data de 25 mai 2018, va fi pus in aplicare Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date, GDPR si de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protectia datelor). GDPR vizeaza gestionarea datelor cu caracter personal intr-un mod respectuos, transparent, legal si atent. Scopul este acela de a nu salva mai multe date decat este necesar sau pentru o perioada de timp mai mare decat este necesar, avand totodata un scop clar si pentru o limita de timp definita.
Intrucat sunteti un client foarte apreciat in viziunea noastra, iar datele dumneavoastra sunt salvate de noi in scopul mentinerii si dezvoltarii relatiei noastre, dorim sa va informam despre aspectele privind GDPR:
1. Ce categorii de date cu caracter personal ale clientilor salveaza si proceseaza compania noastra?
Compania noastra salveaza si proceseaza urmatoarele categorii de date cu caracter personal ale clientilor:
- Nume si prenume
- Numar telefon
- Adresa de e-mail
2. In ce scop proceseaza compania noastra datele cu caracter personal ale reprezentantilor partenerilor de afaceri?
Noi procesam datele cu caracter personal ale clientilor nostri pentru unul sau mai multe scopuri din urmatoarele:
- pentru managementul programarilor (SMS-uri, apeluri telefonice, emailuri, mesaje facebook pentru confirmare, anulare, modificare programari)
- pentru managementul abonamentelor (identificarea in sistemul informatic a clientilor, a abonamentelor acestora si a serviciilor de pe abonamente)
- pentru managementul voucherelor cadou (email cu voucherul in format electronic daca s-a achizitionat online, identificarea voucherelor in sistemul informatic, identificarea celui care a achizitionat voucherul si celui care va beneficia de voucher)
- comunicarea operationala pentru derularea eficienta si corecta a relatiei de afaceri;
- in cazul in care prelucrarea ne permite sa modificam, sa personalizam sau sa imbunatatim in alt mod serviciile/comunicarile noastre in beneficiul clientilor nostri;
- identificarea si prevenirea fraudei;
- pentru a spori securitatea retelelor noastre si a sistemelor informatice;
- pentru a intelege mai bine modul in care oamenii interactioneaza cu site-urile noastre;
Ori de cate ori procesam date, in scopurile mentionate anterior, ne vom asigura ca respectam intotdeauna drepturile persoanelor cu privire la datele cu caracter personal.
Dumneavoastra aveti dreptul sa va opuneti oricand acestor prelucrari, daca doriti. Va rugam insa sa retineti ca orice opunere la aceste prelucrari poate afecta capacitatea noastra de a indeplini activitatile de mai sus in beneficiul dumneavoastra.
3. Cat timp va pastra compania noastra datele cu caracter personal ale clientilor?
Compania noastra pastreaza datele cu caracter personal ale clientilor pe durata relatiilor comerciale sau pentru cel mult 3 ani de la data incetarii ultimei relati comerciale cu clientul.
4. Se poate corecta sau limita utilizarea datelor cu caracter personal ale clientilor?
In orice moment, clientii nostri pot sa solicite corectarea datelor cu caracter personal stocate, sa solicite limitarea nivelului procesarii sau sa solicite stergerea datelor. In plus, clientii nostri pot formula obiectie privind stocarea si prelucrarea datelor sau pot obtine o copie a datelor lor personale in orice moment.
Speram ca aceste informatii sunt utile si asteptam cu nerabdare continuarea relatiei de afaceri prospere cu dumneavoastra. In cazul oricaror intrebari legate de stocarea si prelucrarea datelor cu character personal, va rugam sa ne contactati.